Zapowiedz serii: „Lekarz w Internecie – czyli jak świadomie zbudować strategię marketingową i wizerunkową w zawodzie lekarza.”

Spread the love

Początkowo Basia – autorka bloga poprosiła mnie o napisanie jednego artykułu odpowiadającego na pytanie czy warto prowadzić bloga lekarskiego z perspektywy performance marketera, po dyskusji szybko doszłyśmy do wniosku, że odpowiedz na to pytanie bez ujęcia w szerszym kontekście, nie wiele wniesie do tematu i prawdopodobnie nie zmotywuje Was lekarzy do podjęcia efektywnych działań czy pogłębiania tej przecież niemedycznej wiedzy.

Z należytą starannością przeszukałam zasoby polskiego Internetu i rynku wydawniczego w poszukiwaniu publikacji, w których podejmowano próby wyjaśnienia zagadnień związanych z marketingiem lekarskim i zarządzaniem wizerunkiem lekarza w Internecie. Niestety zarówno oferta edukacyjna jak i usługowa w tym zakresie, jest eufemistyczne rzecz ujmując, bardzo skromna w dodatku w żaden sposób nie usystematyzowana. Brakuje w niej także jasnych wskazówek praktycznych.

Postanowiłyśmy, stworzyć serię edukacyjną „Lekarz w Internecie”, która pozwoli Wam nie tylko zrozumieć role tego narzędzia w Waszej praktyce ale także umożliwi skuteczne wdrożenie osobistej strategii, skrojonej na miarę Waszych celów, możliwości i indywidualnych potrzeb. Dodatkowo stworzyłyśmy zamkniętą grupę na facebooku (przeznaczoną tylko dla lekarzy) na której będziemy udzielać odpowiedzi na Wasze pytania czy analizować indywidualne przypadki ochotników.

Już jutro na blogu ukaże się artykuł otwierający serię. Tymczasem serdecznie zapraszam do naszej grupy w której już dziś możecie zadawać pytania czy zgłaszać tematy, które najbardziej Was interesują. Tu możecie dołączyć –> https://www.facebook.com/groups/LekarzWInternecie/

Do usłyszenia.

Aleksandra Wiśniewska

Ekspert z zakresu marketingu efektywnościowego i tworzenia strategii biznesowych. Od ponad 5 lat zawodowo związana m.in z branżą stomatologiczną. Konsultant w dziedzinie SEO, SEM i strategii biznesowej dla firm i menadżerów.

Recommended Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *