Image

Lekarz w Internecie

Seria artykułów Lekarz w Internecie – czyli jak świadomie zbudować strategię marketingową i wizerunkową w zawodzie lekarza.

Lekarz w Internecie Lekcja nr.1  – Doktor w Google czyli jak wykorzystać SEO i SEM w praktyce lekarza.
7 miesięcy temu

Lekarz w Internecie Lekcja nr.1  – Doktor w Google czyli jak wykorzystać SEO i SEM w praktyce lekarza.

Bez względu na to czy Wam się to podoba czy nie, wyszukiwarka Google jest największą przychodnią w Polsce. Każdego miesiąca 8mln Polaków poszukuje informacji na temat zdrowia, właśnie u tego …
Więcej…

Zapowiedz serii:  „Lekarz w Internecie – czyli jak świadomie zbudować strategię marketingową i wizerunkową w zawodzie lekarza.”
7 miesięcy temu

Zapowiedz serii: „Lekarz w Internecie – czyli jak świadomie zbudować strategię marketingową i wizerunkową w zawodzie lekarza.”

Początkowo Basia – autorka bloga poprosiła mnie o napisanie jednego artykułu odpowiadającego na pytanie czy warto prowadzić bloga lekarskiego z perspektywy performance marketera, po dyskusji szybko doszłyśmy do wniosku, że …
Więcej…

5 największych błędów w prowadzeniu blogów lekarskich
8 miesięcy temu

5 największych błędów w prowadzeniu blogów lekarskich

Obecność lekarzy w polskiej przestrzeni internetowej jest coraz częstsza. W porównaniu z zachodnim rynkiem „social mediowym”, wciąż niewielki odsetek naszej grupy zawodowej ujawnia się w sieci i w dodatku …
Więcej…